2011. október 12., szerda

Azt hittem a harmadik babánál már lazább leszek!

Tény, hogy sok dolog van ami már rutin szerűen megy,  mégis vannak dolgok amiken még most is megijedek!
Drága legkisebb magzatom 2 hónaposan nem reagált a zajokra. Fém tálat dobáltam a kőpadlóra, semmi. Tapsoltam, semmi.
Na, anya fantáziája meglódult. Szóltam Doktor néninek mi a helyzet, ő írt beutalót az audiológiára. Kértem időpontot, 1 hónap múlva mehetünk.
Már egy hét múlva megbántam az egészet, mert ez a drága már attól össze rezzent ha apa a konyhában hapcizott.
Mivel volt időpontunk gondoltam most már elmegyünk. A Bethesdában mindenki nagyon kedves volt velünk. Figyeltek ránk, hogy ez a pici fiú nehogy elkapjon valamit, behívtak hamar. Anyával nem beszéltek csúnyán, hogy miért reagálom túl...
Alaposan kivizsgálta a Doktor, tele van szerszámmal a fülecskéje, meg vannak az üllők, kalapácsok ;)
Decemberben még egyszer vissza megyünk, de tökéletesen  hall!
Szóval így jártam, :) igyekszem tanulni az esetből :)
És kedves Anya társaim, ha kételyed van ne félj elmenni orvoshoz vagy tanácsot kérni az anyai ösztönt ne becsüljétek alá. Később erről is mesélek, hogy segített már többször az ösztönöm, az ANYAI :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése