2012. december 15., szombat

Mandula műtét, de hányszor?

2012.12.20
Tegnap reggel haza jöttünk!
Minden rendben, egy kicsit sápadt és nincs nagyon étvágya de iszik és az jó.
Az éjszaka is jól telt azt leszámítva, hogy 2 óránként arra riadtam, hogy elaludtam és most mi történt!? Remegő kézzel gyújtottam fel a kislámpát, hogy megnézzem nem véres e a szája, minden rezdülésére összeugrik a gyomrom a félelemtől! Meddig lesz ez így?
A férjem reggel jött haza a munkából, megkérdezte hogy aludtunk, erre elsírtam magam, hogy olyan nehéz. Elmondtam neki a félelmeim, ő átölelt és azt mondta: most sírsz amikor túl vagyunk a nehezén?
Akkor és ott nem volt idő kétségbe esni és sírni! Bár utólag mondta a nővérke, hogy engem figyelt mikor ájulok el - gondolom jól nézhettem ki :).
Biztos pár hét múlva már másként gondolok az egészre de még nem vagyok túl rajta, még nem gyógyult be a seb, addig biztos nem lesz nyugalmam!

2012.12.17 ma sem megyünk meg haza ︶︿︶ éjjel a picilány belázasodott  kap antibiotikumot és holnap meglátják a dokik mi legyen.

 2012.12.16 4:58 éjjel minden rendben volt, ivott, fel keltünk a mosdóba és aludt. alszik most is és nekem az jutott eszembe, hogy ezert a kis tündérért mar hányszor imádkoztam, hogy maradjon velem amikor meg a pocakomba volt és ezt tettem tegnap is amíg bent volt a műtőben...

 2012.12.15
ma reggel mentünk haza a 24órás mehfigyelés után, mert a mandula műtét utáni 8. napon vérzett Adrika. De már megint itt vagyunk mert felszakadt a műtét helyén. Riasztottuk a családot, mama a fiúkkal, papa behozott minket, apa meg a munkából izgult pici lányáért.
Mivel nem sikerült a vérzést elállítani be kellett vinni a műtőbe, újra altatták és elállították a vérzést. Most már jól van, alszik és én őrzöm az álmát.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése